Brugereksempler

Det Kongelige Bibliotek

Placeret midt i den store sal er nedgangen til en kælder med skiftende udstillinger.
Det Kongelige Bibliotek bad os samarbejde med Bibliotekets eksisterende billetsystem og deres portleverandør således at billetter købt online for længe siden samt håntere billetter udskrevet for få sekunder siden i kiosken, bliver valideret efter samme regler.
Der var strenge krav til udseende og “lækkerhed” for gæsterne.

Camp Adventure (Skovtårnet)

Vi erstattede en konkurrents tidligere løsning der ikke performede som ønsket. Opgaven blev løst udfra vores erfaring med lignende udendørs stregkodelæsning og i samarbejde med deres lokale smedefirma, blev der udviklet indgangsportaler der kunne “tåle mosten”. Denne løsning har efterfølgende været til inspiration for andre af vores opgaver.

Marsk Camp (Marsktårnet)

Efter ønske fra MarskCamp fik vi sammen med den danske portagent, gjort plads til 2 stk. opadrettede scannere i portslusen. Der er integration med det valgte billetsystem kunden havde valgt, samt en backupfunktion der kan træde til i tilfælde af udfald på internettet.

Knuthenborg Safaripark

Der var nogle uheldige nyheder i pressen over de lange køer af biler under coronaperioden og vi tog i den forbindelse kontakt til ledelsen hos Knuthenborg Safaripark for at tilbyde at optimere løsningen.
Det viste sig de ønskede at skifte hele billetsystemet ud men samtidig ville fortsætte med at tage imod de udstedte billetter fra det gamle system.
Der blev derfor lavet en billetkontrol der sorterede billettypen og validerede efter dette. Det vil sige de stadig kunne bruge deres eksisterende stregkodescanner og stadig benytte begge billettyper samtidigt.

Zoologisk Have København

Der er over sommeren 2023 udrullet en optimeret udgave af deres eksisterende setup. Vi genbrugte eksisterende gates og opdaterede med nye læsere samt styreenhed til forbedret billethåndtering og markant mindre vedligehold. Alle 8 gates kan benyttes samtidig og der er derudover også leveret håndbårne terminaler til mobil billetkontrol.
Det periodevise høje gæsteantal betyder der er indbygget ekstra funktion til at håndtere denne belastning.

Mobil billetkontrol

Har man brug for en “queue buster” en “kø rydder” kan det gøres mobilt hvor personalet checker hver billet og får angivelse af valideringen med rød/grøn skærm og udtalt “Godkendt” eller “Afvist”.
Det anbefales at benytte en egnet terminal med indbygget stregkodelæser men standard mobiltelefon vil også kunne benyttes.